Kapat

Ürün Teslimat, İade ve Değişim Koşulları


www.adali.com.tr websayfanızdan almış olduğum ürünlerin teslimatı nasıl yapılıyor?

Ürün teslimatlarını mobilya taşıyan nakliye araçlarıyla apartmanınızın önüne kadar yapıyoruz. 

www.adali.com.tr websayfanızdan almış olduğum ürünlerin montajı nasıl yapılıyor?

Ürünlerimizin montaj şemalarına göre kurulumunu bir ustaya rahatlıkla yaptırabilirsiniz.

www.adali.com.tr websayfamızdan almış olduğum ürünleri iade edebilir miyim?

Web sayfamız üzerinden satın aldığınız ürün veya ürünlerinizi, sipariş tarihinizden itibaren 7 gün içerisinde herhangi bir mazeret bildirmeksizin info@adali.com.tr adresimize e-posta yolu ile başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilir veya değişim yapabilirsiniz.

www.adali.com.tr 'den aldığım ürünlerin iade ve değişim şartları nelerdir?

İade edilecek/değişim yapılacak ürün veya ürünlerin tüm parçaları eksiksiz olarak orijinal olmalıdır.

Kullanılmış veya hasar görmüş ürün/ürünlerin iadesi maalesef kabul edilememektedir.

Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iade işlemleri, iade faturası düzenlenmediği takdirde kabul edilmez.

www.adali.com.tr'den aldığım ürünlerde kurulumu yapılan mobilya ürünlerini iade edebilir miyim?

Kurulum yapılan mobilya ürünlerinde, orjinal ambalajlı paketleri açıldığından ve sıfır ürün niteliğini kaybettiğinden dolayı ürün iadesi kabul edilmemektedir.

www.adali.com.tr 'den aldığım ürünlerin iade ve değişim sürecini nasıl başlatabilirim?

İade/değişim veya hasarlı/sorunlu parçanızın değişimi için, info@adali.com.tr adresimize e-posta yolu ile yazılı olarak talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

Yollamış olduğunuz iade veya değişim taleplerinde; ürünün durumunun tespiti için, ilgili ürüne ait detaylı fotoğraflar yer almalıdır. Uzman ekiplerimiz konuyu 2 iş günü içerisinde inceleyerek tarafınıza dönüş yapacaklardır.

www.adali.com.tr 'den aldığım ürünlerde ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

İade talebiyle mail gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları müşteriye aittir.

www.adali.com.tr 'den aldığım ürünlerde kargoda oluşabilecek hasarlarda ne yapmalıyım?

Ürününüz elinize ulaştığı ilk anda kargonuzu teslim alırken mutlaka kontrol ederek almanızı ve bir hasar olduğu takdirde bunu kargo yetkilisine bildirip tutanak ile kayıt altına almanız gerekmektedir.

www.adali.com.tr 'den aldığım ürünlerde kurulum esnasında hasar oluştu ne yapmalıyım?

Kurulum esnasında üründe sorun tespit edildiği an, mail ile o parçanın değişimi yapılabilmektedir.

web sayfanızdan aldığım ürünlerde ürünü teslim aldıktan sonra hasarlı olduğunu fark ettim ne yapmalıyım ?

Hasarlı olduğunu düşündüğünüz ürün veya ürünlerin resimlerini karşıdan bakıldığından detaylı olacak şekilde çekip sipariş numaranız ile birlikte info@adali.com.tr adresimize talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

Web sayfanızdan aldığım ürünlerde ödemesini kaç günde geri alabilirim?

Cayma bildiriminizin bize ulaştığı andan itibaren, ürünlerin alımı ve iade süresi 15 gün içerisinde tamamlanmaktadır.

Kredi kartı ile yapılan ödemelerde ürün tutarı 7 gün içerisinde bankaya iade edilir. Bundan sonraki süreçte tutarın hesabınıza yansıması tamamen banka işlem süreçleri ile alakalıdır. Kredi kartına iade edilen tutarın hesabınıza yansıtılması ortalama 2 ile 3 haftayı bulabilmektedir.

 


 

 

 

 

 

 

Destek

7x24 Müşteri Hizmetleri

İade Garantisi

14 Gün koşulsuz iade

Güvenli Alışveriş

256 BIT RapidSSL

Whatsapp

Adalı Kids © 2019 | Bu site RGS Yazılım® E-ticaret sistemi ile hazırlanmıştır